גלי תקיפה נרחבים בדמשק: "מערכת ההגנה יירטה טיל סורי בגולן"

    שלמה ריזל No Comments on גלי תקיפה נרחבים בדמשק: "מערכת ההגנה יירטה טיל סורי בגולן"

    איראן וחיזבאללה על הכוונת: על פי הדיווחים הרשמיים של התקשורת הסורית, מטוסי חיל האוויר תקפו מספר רב של מטרות איראניות ושל ארדון חיזבאללה בסוריה | במהלך גלי התקיפות, למעלה מ-30 טילים נורו אל המטרות | תנועת המטוסים בנתב"ג שונתה | טיל סורי שוגר אל עבר ישראל ויורט

    התקיפות הלילה
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי הדיווחים מכלי התקשורת הרשמיים בסוריה, הערב (שלישי) מטוסי חיל האוויר, ביצעו גלי תקיפה גדולים, באזור דמשק אל עבר מטרות איראניות ומחסנים של ארגון חיזבאללה בסוריה. על פי הדיווח התקיפות הראשונות נערכו בסביבות השעה 22:00 ולמעלה מ-20 טילים נורו אל עבר המטרות, לפני זמן קצר גל תקיפה שני מכה בסוריה. מדובר על גל התקיפות הרחב ביותר מאז תקרית הפלת המטוס הרוסי. טיל נורה אל עבר ישראל, צה"ל יירט.

    מספר רב של תקיפות נערכו הלילה וממשיכים גם כעת בסוריה, כנגד עמדות של חיזבאללה, מתקני הגנה ובנמל התעופה. כמו כן דיווח על תקיפה של מטרות איראניות ליד אזור הדביזיה ב 10 בכפר קטנא.

    קולות הנפץ של פגיעות הטילים במטרות, נשמעות היטב בכל דמשק בתאורת הלילה של התקיפות וניסיונות ההגנה הכושלים.

    מערכות ההגנה הסוריות באזור הר החרמון פעלו, בתגובה שיגר חיל האוויר טיל יירוט אל עבר טיל סורי שחדר לשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר: הופעלה מערכת הגנה אווירית כנגד טיל נ״מ ששוגר מסוריה. אין נזק ואין נפגעים.

    WhatsApp Image 2018-12-25 at 23.03.36(1)

    בתוך כך, מרשות שדות התעופה נמסר: כי שונו כיוון המטוסים בנתב"ג.

    על פי הדיווחים הערביים עד כה, כשלושים טילים שוגרו אל עבר מספר רב של מטרות בסוריה, ממטוסים ששהו במרחב האווירי של לבנון ומספינות טילים. הסורים הודיעו כי יחידות ההגנה האוויריות הצליחו ליירט מספר טילים, הדיווחים הסוריים בדרך כלל אינם אמינים.

    צפו:

    WhatsApp Image 2018-12-25 at 22.37.03

     

     

     

     



    0 תגובות